RahsiaClickBank

Bekalan Keduniaan

Ahad, Julai 06, 2008

Panggilan Hangin+Hanget=Hanginget

Hari minggu aku telah dikejutkan oleh satu panggilan "hanginget" yang telah menyebabkan penggolekkan aku di atas katil selepas menonton Spongebob Squarepants diganggugugat dengan tak semena-menanya. Halo, Shah awk kat mana ni? User tak boleh nak print report kat Emergency ni.... Huhhhh.. gangguan2. Akhirnya, dengan rasa penuh tanggungjawab dan berdedikasinya aku sebagai pekerja yang bagus, aku telah memandu tenggiling besi aku dengan kelajuan sekitar 110-120 km/j untuk sampai ke hospital dengan segera. Background Process server buat hal la ni kot, kata-kata yang menyedapkan hati la ni. Rupa-rupanya betul. Setelah di restart server terbabit dan dijalankan semula services yang berkaitan dengan print tu, akhirnya berjayalah report tersebut diprint. Tahniah kepada otak dan akal kerana ingat apa yang patut dibuat, terima kasih kepada mata yang tak melihat sahaja apa yang patut dibuat, terima kasih tangan dan jari kerana tidak lupa untuk menulis apa yang dilihat dan apa yang patut dibuat.

Tiada ulasan: