RahsiaClickBank

Bekalan Keduniaan

Sabtu, Jun 21, 2008

HIS Go Live @ Hospital Pekan 2nd Phase

Pukul 5.25 pagi,

Hari ni adalah Go Live! yang kedua untuk sistem eHIS kat hospital ni. Kali ni adalah untuk Clinician Access atau nama pendeknya CA ye anak-anak. Sekarang ni, aku tak tidur-tidur lagi. Hari ni dah genap masuk hari ke 7 aku shif malam. Mata dah jadi lali dah. Gila, aku hidup macam burung hantu wooo... Siang tidur malam berjaga. Huh, bahaya untuk kapal-kapal kecil dan untuk kesihatan tu kalau ikutkan. Tapi, nak buat macam mana. Harap-harap sekejap je ar kalau berterusan macam ni rosak badan beta wahai hamba rakyat sekelian. Tapi, kurang-kurangnya pagi ni aku ada benda ar nak dibuat sebab kebetulan server anti virus aku ni ada masalah sikit. Jadi, masa aku dihabiskan untuk menggodek server tu ar. Alhamdulillah la dah siap server yang aku setup tu.

Tiada ulasan: