RahsiaClickBank

Bekalan Keduniaan

Sabtu, Mei 31, 2008

Pertama

Pertama,

Aku ucapkan syukur kepada dia DIA, sebab aku berkemampuan untuk menaip blog ni untuk pertama kalinya

Pertama,

Aku akan cuba menulis dalam bahasa melayu sepenuhnya tanpa perlu merojakkannya dengan bahasa-bahasa dari suku-suku kaum lain yang wujud dalam dunia ini terkecuali lah perkataan yang memang tak dapat nak diubah ke bahasa melayu yang kalau ditukarkan ke bahasa melayu akan menghasilkan perkataan yang ganjil benor bunyinya.

Pertama,

Aku akan cuba untuk meminimumkan sebanyak mungkin short form. hehehe kalau boleh la. Bahasa jiwa bangsa lah katakan, ahakss ;-p ,dalam percubaan untuk memartabatkan bahasa ibunda yang terchenta ini. :-)

Pertama,

Aku akan gunakan blog ini sebagai platform untuk aku meluahkan apa yang terpendam, terbuku, terpikir, terasa, lihat, , pandangan, pendapat, kritikan dan segala jenis yang sama waktu dengannya asalkan aku tak menyakitkan dan menyusahkan orang lain.

Pertama,

Aku akan cuba menggunakan bahasa yang sedap didengar walaupun berbunyi "makan dalam" dan sama waktu dengannya. Kira-kira mengekalkan ciri-ciri sopan santun la ni. Hahaha..bak kata orang tua-tua mcm tarik rambut dalam tepung, rambut boleh tarik, tapi tepung tak berselerak.

Tiada ulasan: