RahsiaClickBank

Bekalan Keduniaan

Ahad, Ogos 02, 2009

Siapa

Aku:

-Seorang lelaki yang lahir pada 13 March 198x (Pisces)
-Di lahirkan dalam suasana kampung
-Anak sulung dari 5 adik beradik
-Zaman kecik aku seorang yang lasak, degil, keras kepala, tak dengar cakap, suka melawan, independent
-Dibesarkan dengan berbagai situasi getir
-Menghadap macam-macam keadaan pada umur yang tak sepatutnya
-Lihat sesuatu yang tak sepatutnya aku tengok pada umur dan masa yang tak sepatutnya
-Sentiasa menghadap masalah2 yang tak sepatutnya pada masa peperiksaan waktu sekolah dulu (upsr, pmr, spm), tapi Alhamdulillah aku pas sume
-Walaupun masa bebudak, aku menghadap bermacam2 masalah tapi aku tak pernah lari dari menghadap masalah tu
-Suka menolong orang dalam kesusahan
-Pendengar yang baik
-Seorang yang jujur dalam perhubungan (cinta)
-Seingat aku, takde lagi aku menipu dalam aku bercinta
-Kalau aku sayang seseorang tu, aku akan sayang dia dengan sepenuh hati
-Panas baran
-Suka membebel
-Cakap ikut suka
-Tak jaga hati orang (dia)
-Suka mengungkit
-Mengarut
Mengarut
Mengarut
MengarutMengarutMengarutMengarutMengarutMengarutMengarutMengarutMengarutMengarutMengarutMengarutMengarutMengarutMengarut
-sambung-
-Keras kepala
-Tak nak mengalah
-Suka menyindir dan memerli dengan sewenang-wenangnya
-Berdendam
-Susah nak memaafkan
-Tak reti nak memujuk
-Lantak ah
-Kalo marah ambil masa nak cool
-Orang je kene faham aku, tapi aku tak payah paham orang (ek?)
-Penafian?
-Kalo ada masalah, aku lebih suka senyap dari bercakap
-Masih fail nak memahami apa itu perempuan sebenarnya
-Berangin
-Suka berkata sesuatu yang tidak baik dalam bahasa Inggeris
-Kalau memikir, aku tak suka bercakap banyak
-Kadang-kadang tak faham dengan diri aku sendiri
-Bermasalah ke?
-Dalam fasa untuk berubah (berubah ke aku nih?)
-Di katakan baik (ek?)

Tiada ulasan: